Premis Baldiri Reixac 2022-2023

Els premis Baldiri Reixac són guardons anuals que, des de fa 45 anys, impulsen i reconeixen projectes que transformin l’educació i donin resposta als nous reptes socials i educatius des de la cultura i les arts. Ara més que mai, davant els desafiaments globals que estem vivint, busquem escoles i mestres amb projectes innovadors per imaginar futurs més sostenibles i millors per a tothom.

Emergència climàtica, foment de la llengua catalana, esperit crític, gestió emocional i cohesió social i diversitat són els principals reptes d’aquesta edició dels Baldiri. I com a novetat, aquest any donarem un premi a l’escola catalana més transformadora.

Es poden presentar candidatures fins al 26 de gener.

S’hi poden presentar escoles, zones escolars rurals (ZER), instituts, instituts escola, llars d’infants, centres de formació d’adults, i escoles d’educació especial d’arreu dels territoris de parla catalana.

• Premi Baldiri a l’escola transformadora
• Premi Baldiri a projectes artístics