Premis Atrapallibres i Protagonista Jove 24-25

Els Premis Atrapallibres i Protagonista Jove, convocats pel Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil (Ibbycat), són una activitat de foment de la lectura que convida els infants i joves d’entre 9 i 16 anys a esdevenir jurat d’uns premis literaris.

Quins objectius persegueixen?
Promoure la lectura, en llengua catalana, actual i de qualitat, entre el nombre més gran possible d’infants i joves
Oferir-los una experiència lectora motivadora que els dona l’opció de convertir-se en jurat d’un premi literari que va més enllà del seu centre escolar, llibreria o biblioteca.
Donar valor i veu a l’opinió dels infants i joves com a lectors.
Contribuir a la seva formació literària a partir d’una lectura analítica, crítica i reflexiva i la pràctica de la conversa literària.
Reconèixer les millors obres de literatura infantil i juvenil publicades en català de l’any anterior a la convocatòria dels Premis.
A qui s’adrecen?
El premi Atrapallibres s’adreça a infants de 9 a 12 anys, dividits en les tres categories següents:

  • 9 anys
  • 10 anys
  • 11 anys

El premi Protagonista Jove s’adreça a adolescents de 13 a 16 anys, dividits en dues categories:

  • 12-14 anys
  • 14-16 anys

Termini d’inscripció:

La inscripció és gratuïta i estarà  oberta fins al 30 de novembre de 2024.

Els inscrits tindran temps per emetre les seves votacions fins al 15 de maig de 2025. El dia 16 de maig quedarà desactivada la pàgina i no es podran emetre més votacions.

Més informació

Desplaça cap amunt
Ves al contingut