Physicat

Aquest curs ens tornen a proposar el Physicat, el concurs de resolució de problemes de física en equip adreçat a l’alumnat de 4t d’ESO. Enguany serà la 6a edició d’un concurs que ha anat creixent cada any amb l’objectiu d’engrescar l’alumnat en la física.
Per aquest motiu recomanen començar la matèria de Física i Química per la física, així com haver vist tots els continguts per tal que l’alumnat puguin participar-hi sense entrebancs.
El concurs es realitzarà del dilluns 11 de març al divendres 22 de març de 2024. Com a cada edició, el concurs es realitzarà a cada centre on-line, de manera que la participació
és gratuïta.
Les inscripcions seran del 12 de febrer al 23 de febrer de 2024. Ja us ho recordarem!
Us recomanem consultar tota la informació del funcionament del concurs i veure l’històric de problemes al bloc:

El Grup de Treball Physicat i el Seminari de Física en context de les comarques gironines t’animem a participar-hi amb el teu alumnat de 4t d’ESO, perquè el format de concurs resulta motivador, els alumnes poden treballar en grup i és una experiència molt enriquidora.