Participa en reptes científics per a 3r i 4t d’ESO!

Construir una bateria, generar hidrogen a classe, treballar amb nanopartícules de plata, fer de biòlegs marins i, fins i tot, construir “el rosco del Pasapalabra” utilitzant les matemàtiques. Això i més reptes al Dia de la Ciència a les Escoles 2022!

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), en col·laboració amb el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, organitza, en el marc de la Setmana de la Ciència 2022, una nova edició del projecte de reptes científics per a centres educatius “Dia de la Ciència a les Escoles”.

• Públic: alumnat de 3r i 4t d’ESO
  • Temàtiques de l’edició actual: matemàtiques, química, biologia marina i energia
  • Data límit per resoldre els reptes i enviar les fotografies i preguntes: 30 d’octubre
  • Data de la sessió en línia amb els científics i científiques (resolució dels reptes i preguntes): 16 de novembre