Oberta la inscripció per “Audi Creativity Challenge IV”

L’Audi Creativity Challenge és un projecte educatiu i social adreçat a estudiants d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà, l’objectiu del qual és potenciar el valor de les idees creatives i fomentar actituds innovadores entre els més joves.

Es tracta d’una competició d’idees per equips que persegueix oferir solucions a reptes presents a la nostra societat i que en aquesta 4a edició es centra en plantejar solucions innovadores dins de l’àmbit social.

És un plantejament lúdic-­educatiu molt atractiu no tan sols pels estudiants, sinó també per als centres escolars i els seus educadors, basat en el Mètode Lombard de Creativitat..

La participació és per equips de 3 persones i sempre hauran de comptar amb un driver o tutor que doni suport i supervisi l’equip.

La competició s’emmarca en un entorn digital i pot desenvolupar-­se en unes 48 hores de dedicació al llarg de diversos mesos.

Durant aquest període, els equips inscrits han de superar les quatre fases de que consta la competició. Cada equip al seu ritme, adaptant la seva participació a l’evolució del curs (deures, exàmens, activitats extraescolars, viatges d’estudi, etc.).

Tant la inscripció com la participació són gratuïtes i es poden inscriure tants equips com es consideri oportú.

La inscripció ja es pot realitzar al web www.audicrea.com, on es poden consultar també les bases de participació, el calendari de la competició pel curs 2018-­2019 i més informació sobre la competició.

Els equips inscrits podran començar a competir a partir de l’1 d’octubre.

Entre els equips inscrits que hagin superat les quatre fases de classificació, es seleccionarà un TOP10 que participarà a una gran final el proper mes de juny.

L’equip guanyador (tres membres de l’equip i driver) participarà en un curs sobre innovació disruptiva a l’Imagine Creativity Center de Silicon Valley (San Francisco -­ USA) durant el mes
de juliol. Durant la seva estada, a més de gaudir d’una experiència educativa única, tindrà l’oportunitat de desenvolupar la seva idea en profunditat.

També visitaran les empreses més capdavanteres amb seu a Silicon Valley: Facebook, Twitter, Google, Ebay, Dropbox… per conèixer i treballar amb els seus professionals. El programa es complementa amb diferents activitats lúdiques i culturals.