Noies ROBOCAT, ROBOCAT inclusiva i REPTE ROBOCAT 2022

L’associació El Racó dels Robotaires posa en marxa Noies ROBOCAT amb l’objectiu de fomentar les vocacions STEM entre les nenes i noies de fins a 18 anys a través d’un programa de beques atorgades a centres educatius, empreses, entitats i particulars que vulguin participar en la ROBOCAT, El Campionat de Robòtica de Catalunya. El programa s’implementarà des de l’edició 2021-2022.

També posa en marxa la ROBOCAT Inclusiva amb l’objectiu de fomentar les vocacions STEM de forma inclusiva entre l’alumnat de centres educatius de màxima complexitat, centres educatius de complexitat alta, centres educatius ubicats en zones escolars rurals, entitats socials, i persones vulnerables i amb risc d’exclusió social. El programa consistirà en una sèrie de beques atorgades a escoles, instituts, entitats, institucions i particulars que vulguin participar en la ROBOCAT, el Campionat de Robòtica de Catalunya, a partir del curs 2021-2022.

Data límit inscripcions: 30 de novembre

Per altra banda i juntament amb la comissió organitzadora de la ROBOCAT us presenta la ROBOCAT 2022, la sisena edició del Campionat de Robòtica de Catalunya, que s’ambienta en la temàtica dels Castellers. Inscripcions fins al 13 de febrer de 2022

Podeu veure els millors moments de la ROBOCAT 2021 – a la Catalunya Central