L’Escola Sant Marc innova amb el desenvolupament del Projecte Erasmus+ KA1

El projecte de la nostra escola “Learning about innovative projects and learning practices”, un projecte Erasmus + finançat per la Unió Europea, va ser seleccionat a la convocatòria del 2019 i va finalitzar el curs passat. La formació es va realitzar a diferents països d’Europa (Finlàndia, Irlanda, Itàlia i Anglaterra) a través de les següents modalitats: observació de metodologies innovadores, coneixement de diferents organitzacions i sistemes educatius de referència (job shadowing) i perfeccionament de la llengua anglesa. L’experiència va suposar una gran oportunitat per als mestres del centre. Les mobilitats tenien l’objectiu de millorar les competències docents, l’atenció a la diversitat i la millora dels resultats educatius.
En el nostre espai web podeu trobar les notícies que vam anar generant durant el desenvolupament del Programa:
ERASMUS ESCOLA SANT MARC 19-22
Volem animar-vos també a presentar una sol·licitud, nosaltres ja ho hem fet!
Ens oferim a compartir la nostra experiència!