DiMaTPirineus 2024

Torna el DiMaTPirineus 2024 a la Seu d’Urgell  el matí del dissabte 9 de març.
Aquest any han obert la difusió a la Noguera, el Berguedà i el Solsonès.
El DiMaTPirineus és una activitat dirigida a alumnes de Batxillerat i professorat
L’Activitat consta d’una xerrada i un taller-concurs per les parelles d’alumnes participants amb premi per les 2 parelles d’estudiants que millor resolguin els reptes.
El professorat que vingui podrà assistir a més d’una de les conferències del matí a la conferència:
Papiroflèxia d’alguns mosaics de l’Alhambra de Granada, a càrrec de Jaume Coll (CFA Rafael Farré).
Aquesta xerrada és una activitat reconeguda com a formació permanent pel Departament d’Educació
Enguany hi ha dues temàtiques d’entre les quals els estudiants n’hauran de triar una:

Les places s’assignen per ordre de sol·licitud i són limitades.
Els professors han d’inscriure els estudiants en parelles a www.dimatpirineus.cat