Dia de l’Educació Física al carrer (DEFC 2019)

El Dia de l’Educació Física al Carrer se celebra el 25 d’Abril. Aquest dia, els professors d’educació física de les escoles, s’inscriuen amb els alumnes, per sortir a l’espai públic a fer la classe i col·laborar, entre altres objectius, a la visibilització de la classe d’educació física del S. XXI. Podeu veure més informació fent clic sobre aquest enllaç on també hi ha l’apartat d’inscripció.
Aquesta jornada es molt interessant des d’una vessant pedagògica, ja que l’assignatura d’educació física contribueix al desenvolupament personal, social i intel·lectual dels infants i joves, tot fomentant uns hàbits de vida saludables més enllà de les etapes formatives.
Des del DEFC es proposa dur a terme l’activitat agrupant-se escoles, del mateix barri o població, per tal de fer d’aquesta jornada un petit gran esdeveniment a cada localitat.