Curs telemàtic 30h “Educació per a la mobilitat segura. Formació per al professorat de primària i secundària”

Els infants i els joves exerceixen el seu dret a moure’s per les vies públiques. És una necessitat que ells tenen i el professorat que farà aquest aprendrà els continguts, perquè pugueu ajudar els infants i els joves a desplaçar-se amb seguretat respectant la seva pròpia salut i la dels altres: sense accidents de trànsit.

És una oportunitat de donar a eines a l’alumnat per créixer personalment i educar-lo en valors. És per això que us volem animar a fer el curs i introduir els continguts d’educació per a la mobilitat segura en un futur pròxim al vostre currículum escolar.

Formació per al professorat de primària i secundària” organitzat pel Servei Català de Trànsit juntament amb el Departament d’Educació telemàtica a ODISSEA.

Animeu-vos a participar-hi!

Inscripcions fins al dimecres, 5 de febrer de 2020