Consumópolis 18

Consumópolis 18 és un concurs que consta de dues fases de participació:
Una fase autonòmica, organitzada pels organismes competents en consum de cada ciutat i comunitat autònoma, en la qual se seleccionen els equips guanyadors per cada nivell de participació.
Una fase nacional, organitzada per la Direcció General de Consum del Ministeri de Consum, en la qual participen els equips que resultin guanyadors a cada ciutat i comunitat autònoma.

Per poder participar cal registre previ.

Terminis: El Consuquizz es pot fer fins al 07/03/2023, la primera part, Ciutat de Consumòpolis, fins al 20/03/2023 i la segona part, Treball en equip, fins al 27/03/2023

Aquesta segona part del concurs consisteix a fer un vídeo. Els cinc components de l’equip han de fer de manera conjunta un vídeo sobre l’ús responsable d’internet en l’entorn escolar, familiar i social, seguint el lema principal de la 18a edició de Consumópolis: A internet, et creus tot el que veus? L’objectiu del vídeo és convèncer l’entorn escolar, familiar i social de la necessitat d’utilitzar internet de manera responsable, donant a conèixer bones pràctiques en aquesta matèria.

Més informació i inscripcions