Concurs de creació de llocs web i apps Webs al punt – WAPPS

L’objectiu del concurs Webs al punt .cat (en endavant WAPPS.cat) és el de promoure el coneixement de competències digitals en la comunitat escolar  a través de la creació de llocs web i apps. WAPPS.cat està destinat a alumnes de Primària, ESO, Batxillerat i Graus Formatius. El concurs també vol estimular la creació de continguts digitals en català.

La inscripció al concurs s’inicia el 12 de setembre de 2019 a les 12h i finalitza el 31 de gener de 2020 a les 12h.

Tots els grups inscrits amb dominis registrats teniu fins al 6 de març a les 23:59 per a treballar en el vostre lloc web o app i enviar un correu a info@websalpunt.cat responent a les preguntes que trobareu a l’apartat Calendari i operativa. A partir d’aquí els vostres webs passaran a mans del jurat. A una data encara per concretar es celebrarà la jornada final amb la presentació dels projectes per part dels grups finalistes, la deliberació final del jurat i l’entrega de premis per als guanyadors del WAPPS 2019/20.

En el següent enllaç trobareu tota la informació