Com s’informen les persones joves?

Si a un o una boomer quan era adolescent li haguéssim preguntat com s’informava, probablement ens hauria respost que mirava el telenotícies amb la família (segurament perquè no hi havia més remei), potser escoltava la ràdio, i potser també fullejava el diari dels diumenges.

A eduCAC trobem un article on ens diuen que  el 83% dels joves entre 18 i 34 anys s’informen a través de les xarxes socials, i 2 de cada 3 ho fan per mitjans digitals. En el mateix sentit, i en la mateixa franja d’edat, les persones enquestades atorguen més credibilitat a les xarxes socials i als mitjans digitals que a la televisió, la ràdio o la premsa (dades de l’enquesta Òmnibus de la Generalitat de Catalunya recollides en el BIAC).

Podeu llegir l’article complet en aquest enllaç