Celebrem el Dia de la Pau i la No Violència

El dia 30 de gener de 1948 va ser assassinat Mahatma Gandhi. Anys després aquesta data va esdevenir el “DIA ESCOLAR DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA” (DENIP).

Per celebrar aquest dia UNICEF ens proposa una activitat, La nostra escola de pau, per descobrir com la nostra pròpia escola pot ser un lloc des d’on construir la pau i la no-violència.

És apta per a tots els nivells educatius, adaptant la presentació dels temes a la capacitat de cada grup per entendre i percebre riscos físics, emocionals i relacionals. No només l’edat és un factor que cal tenir en compte, també la maduresa, la personalitat o les motivacions individuals o grupals poden influir en la percepció de seguretat.

A Educació Infantil pot ser valuós compartir l’activitat amb les famílies, donant-los l’oportunitat de participar i involucrar-se en la generació d’espais segurs a l’escola.

Us podeu descarregar el pdf de l’activitat un cop feta la inscripció en aquest enllaç.