Auladansa 2023-2024

Durant el primer trimestre i dins el PFZ del Berguedà s’ha dut a terme l’activitat Auladansa a l’alt Berguedà. En aquest taller hi han participat docents dels centres ZER Alt Berguedà, Escola Lillet a Güell, Escola Sant Llorenç, Escola Galceran de Pinós i Ins L’Alt Berguedà, amb les formadores Èlia Pons i Laura Guitart.

El taller consistia a formar el docents en danses tradicionals i també les pròpies dels pobles de l’Alt Berguedà, amb la pretensió de transmetre el valor de la dansa com a llegat de la cultura popular i com a espai de diversió, de consciència corporal i sentiment de pertinença. Dins d’aquesta formació hi havia unes hores de pràctiques: ensenyar les danses a l’alumnat.

L’activitat ha culminat amb una trobada a l’Escola Galceran de Pinós on l’alumnat ha mostrat, mitjançant les danses, el que han après.

En aquests enllaços trobareu les notícies que s’han fet des de cada escola: