Accés gratuït a la plataforma NEXTUS per aquest 2023-2024

Nextus és una plataforma educativa per aprendre amb documentals.

Ens proposen un banc de recursos audiovisuals organitzats per trimestres i matèries, pensades per despertar l’interès dels estudiants durant el curs, amb activitats relacionades amb les Arts, la Ciència, la Tecnologia… Només cal que cliqueu sobre aquest enllaç i us descarregueu el fitxer per tal que us funcionin els enllaços.

Cliqueu sobre aquesta infografia i podreu veure com us heu de registrar i com podeu donar accés als alumnes sense que ells s’hagin de registrar.

Les darreres novetats d’aquesta plataforma són:

• Nous continguts: més de 1.500 recursos audiovisuals amb exercicis transversals i competencials.
  • Donar Accés als alumnes sense necessitat que es registrin. Per fer-ho només s’ha de fer clic al botó “Compartir amb alumnes” que hi ha a qualsevol recurs i es generarà automàticament un codi, que es pot incrustar al Moodle del centre, a través del qual podran accedir els alumnes.
  • Finalment, des del “Meu espai” hi ha la possibilitat d’organitzar els recursos en carpetes personalitzades i planificar-los al llarg del curs en el Google Calendar.