42a edició dels Premis Baldiri Reixac

Els Premis Baldiri Reixac reconeixen i impulsen els projectes que, mitjançant la cultura i els llenguatges artístics transformen l’educació.

Escoles innovadores, agents culturals, alumnes curiosos i amb idees transformadores… us proposen de treballar conjuntament perquè l’educació transformi les persones i les persones transformin el món.

Si sou una escola que té la cultura i les arts com a element central del projecte, o teniu una idea que voleu desenvolupar amb un artista o institució cultural. Si teniu ganes de connectar-vos amb la cultura i no deixar-la anar…. aquests són els vostres premis! Ofereixen un entorn d’acompanyament i impuls per als vostres projectes.

Està adreçat a qualsevol centre d’educació de qualsevol nivell.

Tota la informació sobre bases del concurs i premis la trobareu a la seva web www.elsbaldiri.cat

El període d’inscripció s’acaba el 27 de gener del 2020.