12a Edició del concurs wapps.cat

Wapps.cat, el concurs de creació de llocs web i aplicacions mòbils per alumnes des d’últim cicle de primària fins a grau superior, ja està en marxa! Enguany en celebrem la 12a edició.
Fes que els teus alumnes creïn un lloc web de manera gratuïta amb un domini .cat i puguin mostrar els projectes que desenvolupen a l’aula a tot el món a través de qualsevol dispositiu.
La digitalització a l’aula avança cada cop amb més força i la Fundació .cat us ofereix l’oportunitat de no quedar-vos endarrere.
Enguany hem introduït algunes novetats estructurals al concurs. L’objectiu d’aquestes és mirar de facilitar-te la feina amb les inscripcions i, alhora, que et sigui més senzill fer seguiment del desenvolupament dels projectes dels teus alumnes.