Connecta’t a l’aula

A qui s’adreça:
Totes les etapes educatives

Descripció:

L’alumnat que per problemes de salut no pot anar a escola ara és més a prop de l’aula. L’objectiu és donar suport als infants, joves i les seves famílies que viuen processos de malaltia de llarga durada. No només es pot fer el seguiment de les classes sinó també es pot mantenir el contacte amb els companys, pels quals també és un experiència enriquidora ja que els permet entendre millor el procés de malaltia del seu company.

Contingut:

• Dues tauletes digitals, amb carregadors, fundes protectores i cinta per penjar
  • Dues webcam
  • Dos cables USB
  • Uns auriculars
  • Un trespeus
  • Un conte titulat “Un Drac Molt Valent”
  • Un maletí per posar tot el material
  • Full d’orientacions i instruccions

Aquesta maleta sorgeix dels projectes guanyadors del procés participatiu, “Participem per Educar”, del Consell Comarcal del Berguedà. Les AMPA de les escoles Alfred Mata de Puig-reig i Princesa Làscaris de Casserres van presentar projectes semblants que van ser els guanyadors. A continuació es va crear una comissió de treball de la qual en van sorgir 5 maletes idèntiques que ens han cedit al Centre de Recursos Pedagògics del Berguedà per gestionar-ne el préstec i fer-ne el seguiment.

Volem agrair a l’AMPA de l’Escola Joan Casas de Sant Antoni de Vilamajor per la seva donació de cinc exemplars del conte “Un Drac Molt Valent”.