Coneix-me: Pedraforca – Codi: 91032

A qui s’adreça
Cicle superior de primària

Descripció
L’estudi del Pedraforca és un dels recursos comarcals del projecte “Coneix-me: Berguedà”, elaborat en grup de treball dins el Pla de Formació, amb l’objectiu que l’alumnat conegui els indrets més significatius de la comarca.

Un d’aquests indrets més representatius del Berguedà i, sovint utilitzat com a símbol o imatge del nostre país, és el massís del Pedraforca.

Pel seu estudi, s’han elaborat un seguit de materials, acompanyats d’una guia didàctica, que en permeti l’ús de manera autònoma per part del professorat.

S’ha pensat en unes activitats prèvies, per introduir el tema a l’aula, unes altres per fer en el moment de la visita a la muntanya i també s’hi han inclòs propostes per treballar a l’aula un cop s’hagi realitzat la sortida. Les activitats són totes interdisciplinàries.

S’han elaborat quatre jocs de tots els materials, per tal de facilitar el treball en petits grups.

Contingut de la maleta

1  Guia didàctica
 2  Dossier auca i llegenda
 3  Caixa de roques que conté¨