Consells revetlla Sant Joan 2021

Fem un Sant Joan diferent amb grups reduïts, amb la família i els amics, però amb molta precaució, tant per evitar possibles contagis de la COVID-19 com per evitar els accidents en fer un mal ús del material pirotècnic.

Des del Departament d’Interior s’han creat tot un seguit de materials i recursos per treballar a l’aula i preparar una revetlla de Sant Joan segura:

Obra de teatre ‘A foc lent’

A foc lent és una obra de teatre pensada i recomanada per a alumnes de 5è i 6è de primària i d’ESO. S’emmarca dins les activitats que la Direcció General de Protecció Civil adreça a les escoles dins la campanya ‘Revetlles amb precaució’.

L’objectiu d’aquesta peça teatral és fer conèixer quins són els principals consells d’autoprotecció que s’han de seguir per gaudir d’una revetlla amb seguretat.

L’obra forma part de la campanya ‘Revetlles amb precaució’ que la Direcció General de Protecció Civil porta a terme cada any a fi de fer arribar els consells d’autoprotecció a la població.

Enguany, i a causa de la COVID-19, l’obra s’ha vist en streaming. La representa la companyia de teatre Milnotes i té una durada aproximada de 30 minuts.

Càpsules amb consells de protecció civil per a una revetlla segura

Vídeos d’un minut de durada amb recomanacions a l’hora de fer fogueres o encendre petards.

Infografia

Resum visual de mesures de protecció