Projecte de naturalització dels patis

Durant el curs 2025-2026, la nostra escola ha desenvolupat un projecte integral de transformació dels espais exteriors amb l’objectiu de convertir els patis escolars en entorns més saludables, sostenibles, naturalitzats i educativament enriquidors.

Aquesta iniciativa ha implicat tota la comunitat educativa — alumnat, famílies i equip docent— i ha esdevingut una oportunitat per reforçar els valors de respecte pel medi ambient, cura dels espais comuns i compromís amb la sostenibilitat.

El projecte ha anat més enllà d’una simple intervenció física sobre els espais, convertint-se en una proposta educativa transversal que ha permès treballar la consciència ambiental, els hàbits sostenibles i el sentiment de pertinença al centre.

L’objectiu és transformar els patis de l’escola en espais més naturals, saludables i sostenibles, fomentant la participació activa de tota la comunitat educativa.

Trobareu tota la informació en aquest document.

Imatges

Desplaça cap amunt
Ves al contingut