Perdem biodiversitat. Actuem!
Des de la Fundació Kílian Jornet volen tornar a celebrar el Dia Internacional de les Muntanyes, l’11 de desembre, acostant les i els científics a la comunitat escolar. El lema d’aquest any és: ”Perdem biodiversitat. Actuem!”
Perdem biodiversitat. Actuem! Llegeix més »









