19a edició Concurs Joves i Mobilitat _ Curs 2025-2026

Us compartim informació del concurs educatiu Joves i Mobilitat, organitzat pel RACC i el Servei Català de Trànsit en col·laboració amb el Departament d’Educació i Formació Professional.

La 19a edició del concurs té un repte específic: Joves i distraccions en la mobilitat. Hi posem prou atenció?, i els estudiants hauran de donar la seva visió sobre aquesta temàtica mitjançant una de les modalitats del concurs: anunci gràfic, vídeo per xarxes socials o projecte de millora.

A qui s’adreça?

El concurs es dirigeix a alumnes d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà d’entre 12 i 18 anys, així com nois i noies d’aquesta edat que participin en casals de joves o centres de lleure catalans i alumnes d’itineraris formatius específics (IFE).

Termini presentació dels treballs:

Els participants poden presentar els seus treballs fins al 20 d’abril del 2026.  

El concurs Joves i Mobilitat, el qual compta també amb el suport del Departament d’Educació i Formació Professional de la Generalitat i amb diferents col·laboradors, és un projecte educatiu que va néixer el 2007 per promoure actituds i valors de mobilitat segura, sostenible i responsable entre els estudiants d’entre 12 i 18 anys de Catalunya. Aporta propostes didàctiques als mestres, professors i professionals de la seguretat viària, per tal de generar un canvi en els més joves sobre els reptes de la mobilitat del segle XXI. Més de 25.300 adolescents de tota Catalunya han participat a Joves i mobilitat, donant la seva visió sobre la mobilitat en més de 18.000 treballs al llarg de les 18 edicions celebrades.

Trobareu tota la informació en aquest enllaç

Desplaça cap amunt
Ves al contingut