50 raons de per què amb Franco NO es vivia millor

Des del grup de treball Guerra Civil, Exili i Memòria democràtica, dels Camps i Entorns d’Aprenentatge, ens presenten i posen a disposició de tota la comunitat educativa un recurs didàctic que han elaborat per treballar les mentides sobre el franquisme: 50 raons de per què amb Franco NO es vivia millor. Les mentides de Franco.

El recurs pedagògic 50 raons de per què amb Franco NO es vivia millor, consta de 50 targetes A5 que desmenteixen afirmacions habituals que circulen. Cada targeta té dues cares: en una parteix d’una frase falsa (“Franco creó los pantanos”, “Con Franco no había corrupción”…) i l’altra aporta una explicació contrastada, acompanyada d’una imatge que desmenteix l’afirmació falsa.

MATERIAL 50 RAONS Grup GC i Exili_CdA_EdA.pdf (format pdf, imprimible a A5)

FONTS i ENLLAÇOS per a cada raó.pdf  (document amb fonts i recursos per a cada raó)

Us compartim l’enllaç a l’article on es presenta la proposta i on es troben els enllaços als materials: https://projectes.xtec.cat/camps/general/50-raons-de-per-que-amb-franco-no-es-vivia-millor/
Desplaça cap amunt
Ves al contingut