Inscripcions fins al 2 de febrer.
Continguts de la formació
- Marc pedagògic STEAMcat
- Metodologies, tecnologies i perspectives adients
-
-
- Perspectives: ART STE[A]M, Tinkering, Controvèrsies Sòcio-Científiques, Ciència ciutadana, Justícia Global, Equitat de Gènere i Sòcio-Econòmica
- Metodologies: Procés Tecnològic, Indagació, Resolució de Problemes, Aprenentatge Basat en Projectes, Racons STEAM, Design Thinking, Gamificació, Pensament Computacional, Treball cooperatiu
- Tecnologies: Impressió 3D, Robots, Apps, Sensors, Dades remotes
-
-
Metodologia
- Dinàmiques de participació i construcció de coneixement en les sessions síncrones
- Fòrums de debat
- Desenvolupament de tasques concretes
- Creació de situacions d’aprenentatge
- Co-avaluació i avaluació formadora per a la millora de les situacions d’aprenentatge
Format híbrid
- 4 sessions virtuals síncrones: dinàmiques de participació i construcció de coneixement
- Sessions virtuals asíncrones: Participació en fòrums, desenvolupament de tasques, avaluació formadora i aplicació de millores
- 1 Sessió presencial: Taller pràctic a triar el primer dia de curs (distribuïts en diferents municipis)
Destinataris
Docents de les etapes Infantil-Primària-Secundària, amb preferència de centres STEAMcat
Opcions d’inscripció
Opció A |
Opció B |
4 Sessions síncrones virtuals
1 Taller pràctic presencial (a triar lloc i data el primer dia de curs) |
4 Sessions síncrones virtuals
1 Taller pràctic presencial (a triar lloc i data el primer dia de curs) |
Inscripció |
Inscripció |