Ja tenim disponibles les maletes “Connecta’t a l’aula”

Al CRP del Berguedà ja tenim disponibles les maletes “Connecta’t a l’aula”.
L’objectiu és donar suport als infants, joves i les seves famílies que viuen processos de malaltia de llarga durada. No només es pot fer el seguiment de les classes sinó també es pot mantenir el contacte amb els companys, pels quals també és un experiència enriquidora ja que els permet entendre millor el procés de malaltia del seu company.
Aquestes maletes sorgeixen dels projectes guanyadors del procés participatiu, “Participem per Educar”, del Consell Comarcal del Berguedà. Les AMPA de les escoles Alfred Mata de Puig-reig i Princesa Làscaris de Casserres van presentar projectes semblants que van ser els guanyadors.

El projecte té l’origen en l’experiència de l’Escola Alfred Mata de Puig-reig que, davant un cas d’ingrés hospitalari d’una de les seves alumnes, va anar desenvolupant aquesta estratègia, gràcies a l’esforç de la tutora i la implicació de les famílies. Tant des de l’escola com des de la família entenen que pot ser d’utilitat per altres casos. Com explica la mare de la menor, això els va ajudar molt a portar la malaltia i a reincorporar-se a l’aula.

Veure maleta