Cancel·lació Fira Científica

Donades les circumstàncies, ens veiem obligats a cancel·lar la 1a Fira científica del Baix Maresme prevista pel proper mes de maig. Tenint en compte que tot indica que el retorn a les aules no serà una cosa imminent, hem valorat que el més prudent és cancel·lar-la amb la intenció, això sí, de reprendre-la el curs vinent.

Som conscients que molts de vosaltres heu invertit força temps amb els vostres alumnes i alguns ja teniu la feina molt avançada. Si us heu organitzat amb l’alumnat per continuar treballant des de casa amb els seus experiments i voleu compartir-los amb nosaltres, aprofitant la feina feta, us volem encoratjar a fer-ho, sempre de manera voluntària. Podeu enviar-nos un vídeo de l’experiment, fotos, un link del web de l’escola si l’heu penjat allà, el pòster fet, etc. Amb tot el que ens feu arribar, muntarem una exposició virtual que publicarem abans del final del curs.