KITS ESERO
El CESIRE posa a disposició dels SSTT els kits ESERO “Enginyer d’Astronaus” i “Detectiu d’exoplanetes” en servei de préstec.
 |
Kit detectiu d’exoplanetes
En aquest kit trobaràs experiències senzilles (mètode de trànsit, cromatografia bàsica per detectar components en l’atmosfera, detecció del camp magnètic, vida en condicions extremes, etc.) que permetran a l’alumnat realitzar hipòtesi sobre la possible existència de vida en altres sistemes planetaris reals.
|
Kit Enginyeria d’astronau
La missió ORION està a punt de completar-se. La nova nau ja està en marxa. Quins materials són els més adequats per acabar de construir-la?
En aquest kit trobaràs materials reals del Satèl·lit Cheops. Són materials que s’han utilitzat per a la construcció del satèl·lit que es va llençar el desembre de 2019 i que ens ajudarà a caracteritzar exoplanetes.
|
 |
Mireu la disposició al calendari i feu la petició aquí. Poseu el nom del kit que voleu reservar i les dates. Us enviarem un correu de confirmació
El període de préstec habitual és de 15 dies, en quinzenes naturals, de l’1 al 14 i del 15 al 30 de cada mes.
S’obre el formulari a partir de l’1 de setembre.
Si no rebeu un correu de confirmació en una setmana d’haver fet la petició, truqueu al CRP a: 93 554 5640
Segueix-nos!