La posada en marxa de la biblioteca en un centre educatiu
01/12/15En aquest document podeu trobar com crear una biblioteca escolar desde 0.
En aquest document podeu trobar com crear una biblioteca escolar desde 0.

La biblioteca, el cor de l’escola és un document adreçat als mestres, de caire eminentment pràctic, on es defensa la necessitat d’aquest espai fonamental de comunicació i intercanvi, en el qual la lectura, la investigació i la recerca d’informació tinguin el seu lloc de trobada.
Hi… Llegeix més»

El Departament d’Ensenyament presenta avui als centres docents la Piràmide de la lectura per tal de promoure entre l’alumnat català l’hàbit lector. Per aquest motiu, tots els centres educatius de Catalunya rebran a partir d’avui un conjunt de cartells i de propostes didàctiques per tal… Llegeix més»

En aquest document podeu trobar com retolar els llibres de la biblioteca escolar. Inclou una taxonomia de gèneres i matèries.
1. S’estableixen 7 categories segons el nivell educatiu, quatre per a l’educació primària i tres per a l’educació secundària obligatòria.
Un anemòmetre és un aparell dissenyat per mesurar la velocitat del vent, és un dels aparells usats en una estació meteorològica.

Els alumnes programen el moviment del robot amb els comandaments, creant una seqüenciació d’ordres per tal que el Bee-bot arribi allà on se li hagi demanat.… Llegeix més»
Reportatge que es va emetre a 30 minuts el dia 6 de setembre del 2015. Apte per treballar entre els mestres i a tutoria.
Enllaç al vídeo
Quines informacions podem extreure de les proves diagnòstiques per a millorar la competència lectora de l’alumnat del centre? Com ho podem fer?
Aquestes són algunes preguntes que es van intentar respondre a la sessió del seminari de caps d’estudi d’educació primària
Segueix-nos!