Nous canals Telegram de Salut Escola i Família escola

El Departament d’Educació ha posat en marxa el canal de Telegram Salut Escola, amb el qual podrà informar directament les famílies. Hi publicarà tots els protocols i diàriament informarà de les incidències que hi hagi en qualsevol dels 5.500 centres de Catalunya, en el marc de la pandèmia per la COVID

També s’habilitarà un canal de Telegram Família escola  per informar les famílies de la situació i les possibles incidències del centre educatiu amb l’alumnat i un altre, també en aquesta aplicació de missatgeria, però adreçat a professors.

Les dades sortiran de l’aplicatiu ‘Traçacovid’, que els centres faran servir per informar al llarg del dia de possibles incidències i de les seves resolucions. Aquesta aplicació permetrà els directors d’escoles i instituts, o aquells responsables que designin, d’informar en temps real de casos sospitosos, cribratges, resultats de proves i altres dades rellevants sobre la pandèmia de covid-19 i el seu centre. La informació d’aquests canals també estarà disponible als webs del Departament de Salut i del d’Educació.