Disseny d’espais educatius des de la recerca i la innovació educativa

La segona sessió del seminari dels caps d’estudi es va realitzar a la biblioteca “Domènec Anguera” de  l’escola Lola Anglada d’Esplugues de Llobregat, el dimecres 16 d’octubre. El Guillermo Bautista, professor i investigador de la UOC i director del projecte Smart Classroom, va presentar els criteris d’anàllisi per poder replantejar l’organització dels espais de centre i d’aula, segons les necesitats i expectatives educatives actuals.

La directora del centre, Sònia Gimènez, la cap d’estudis, Núria Carulla, i la coordinadora d’educació infantil, Karol Burillo, van explicar el procés que estan duent a terme en l’adaptació dels nous espais d’aprenentatge i que els ha ajudat en la implementació de noves propostes metodològiques.

Es  va realitzar una visita a les aules d’eduació infantil i cicle inicial, a la biblioteca escolar i al patí de l’escola. Podeu consultar els projectes de centre i imatges de la sessió als enllaços següents:

Projecte Smart Classroom al Lola Anglada / Projecte Espais Exteriors /

Imatges de la sessió