Jornades de portes obertes per a les escoles: Descobrim el Baix Llobregat!

Jornades Baix Llobregat

El Consorci de Turisme del Baix Llobregat ens conviden a participar en les Jornades de portes obertes per a les escolesDescobrim el Baix Llobregat!

Una gran oportunitat que us permetrà conèixer i gaudir de l’oferta educativa del Baix Llobregat, i planificar activitats escolars per al proper curs.

Quan?

Les últimes jornades es celebren el divendres i cap de setmana següent:  2, 3 i 4 de juliol.

Què ofereixen?

La possibilitat que conegueu en persona la gran diversitat d’equipaments de la comarca que ofereixen activitats escolars.

Les entrades i activitats són gratuïtes, i us pot acompanyar la vostra família (màxim un acompanyant i dos infants).

INSCRIPCIONS:

Per a participar heu d’entrar al web https://www.turismebaixllobregat.com/ca/jornades-de-portes-obertes-les-escoles-al-baix-llobregat

En el web trobareu les activitats que ofereixen els equipaments del Baix Llobregat per dies i hores, podent escollir l’opció que més us interessi.

ENTRA AL WEB