Premi Escola, agricultura i alimentació ecològica.

Encara sou a temps,  fins al dia 15 de juliol, podeu presentar el vostre projecte al  “IX edició del  Premi Escola, agricultura i alimentació ecològica”.

Aquest premi va ser creat per la Generalitat de Catalunya (Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Departament d’Educació i Departament de Territori i Sostenibilitat) i l’Associació Vida Sana i compta també amb la col·laboració de la XESC (Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Catalunya). Actualment el premi forma part de les activitats de la Setmana Bio a l’escola impulsada pel Departament d’Agricultura.

Es poden presentar iniciatives i projectes relacionats amb la producció i l’alimentació ecològiques impulsats per qualsevol centre educatiu i empresa o entitat d’educació ambiental. Tot i que els projectes relacionats amb l’hort escolar, molt arrelats a nombrosos centres, acostumen a ser els més nombrosos, les bases ofereixen moltes altres opcions com:

–       Projectes de centre sobre alimentació saludable i sostenible o altres temes vinculats.

–       Activitats concretes portades a terme dins del centre escolar ja siguin de recerca científica, artístiques, lingüístiques, etc.

–       Activitats festives o commemoratives organitzades pel centre.

–       Treballs de recerca de Batxillerat, presentats pel centre.

–       Actuacions de transformació dels espais escolars relacionats amb l’objectiu.

–       Reconeixement de la tasca d’una persona de la comunitat educativa o entitat en la promoció de l’agricultura i alimentació ecològica al centre.

–       Materials en format paper, com quaderns de treball, fulletons, revistes, etc.

–       Materials digitals, com activitats on-line, Apps, vídeos, etc.

Per a més informació: escola@setmanabio.cat

Podeu trobar tota la informació i detalls en aquest enllaç: http://setmanabio.cat/premi-escola/