Setmana de la novel·la negra a l’institut Francesc Macià

A l’institut Francesc Macià, amb motiu de la celebració de la setmana de la novel·la negra a Barcelona, des del departament de llengua catalana i literatura, coordinació d’activitats i biblioteca, hem organitzat una activitat molt engrescadora per a alumnes i professors.

Un professor ha aparegut misteriosament assassinat al centre. L’alumnat, a través d’unes pistes que s’exposen diàriament durant aquesta setmana a l’entrada de l’institut, han hagut d’endevinar qui és el professor assassinat. Després s’ha sortejat, entre els alumnes que han encertat l’enigma, una novel·la negra. Els professors també han participat en la resolució del misteri. Ha estat una activitat molt divertida i ens hem entretingut molt intentant esbrinar tots els detalls de l’assassinat.

,