Plafó per donar a conèixer el MC ESAM-TILC en els centres participants

ReproduÏm un article publicat al lloc web Alumnat d’origen estranger:

En el marc del projecte CETE+, i vinculats als projectes ESAM (Estratègies de Suport a l’aprenentatge de l’alumnat d’origen estranger en totes les Àrees i Matèries) i TILC (Tractament Integrat de Llengua i Continguts), del Departament d’Educació, set centres educatius d’arreu de Catalunya han fet mobilitats per conèixer bones pràctiques ESAM i TILC que es desenvolupen en altres països d’Europa.

Per tal de donar a conèixer la iniciativa a tota la comunitat educativa, l’Escola Colors, de Les Franqueses del Vallès, ha elaborat un plafó amb informació sobre l’objectiu principal del projecte, les escoles, localitats i països visitats, i el nom dels centres educatius catalans que han participat en els períodes d’observació del microconsorci ESAM-TILC. El plafó s’ha col·locat en un lloc ben visible de l’escola i ha permès tots els docents, alumnat i famílies conèixer una mica més una de les línies d’actuació del seu centre educatiu.

El plafó, que s’ha compartit amb les altres escoles i instituts que participen en el MC ESAM-TILC, ben aviat estarà penjat també en els altres centres que s’han fixat com a objectiu prioritari de l’escola treballar per a l’èxit educatiu de tot l’alumnat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *