I Premis de benestar emocional a l’àmbit educatiu

Atenció docents! Al vostre centre esteu treballant el benestar emocional de l’alumnat? Feu dinàmiques per promoure la resolució pacífica dels conflictes? I activitats per prevenir l’addicció a les pantalles i el ciberassetjament?

Us podeu presentar als I Premios de bienestar emocional en el ámbito educativo, adreçats a centres que desenvolupen projectes de promoció del benestar emocional, amb l’objectiu de reconèixer l’esforç realitzat pels centres educatius en la millora de la qualitat de l’educació.

Amb aquest premi es pretenen afavorir les actuacions següents:

a) Promoure la implementació de programes de millora i increment del benestar emocional.
b) Contribuir al desenvolupament personal i social del’alumnata través de la cura i promoció del benestar emocional, especialment a través de l’increment de la seva participació en les dinàmiques i estructures del centre.
c) Desenvolupar i adquirir competències emocionals associades a la resiliència, l’enfortiment de l’autoestima, les competències socials orientades a la participació de l’alumnat, les habilitats per a la presa de decisions i la resolució pacífica de conflictes.
d) Refermar intervencions comunitàries en el camp de la salut mental i del benestar emocional, establint connexions entre professionals de centres escolars, centres sanitaris i col·lectius locals de suport a la infància i joventut.
e) Proporcionar eines a la comunitat educativa, especialment a l’alumnat i a les famílies, per a la prevenció de l’abús de les TIC, prevenció d’addiccions amb substància i sense, i prevenció de la ciberaddicció i ciberassetjament.
f) Impulsar i/o afavorir la intervenció/col·laboració del coordinador o coordinadora de benestar i protecció.

El termini per fer la inscripció acaba a les 14 hores del 24 d’abril de 2024.

Consulteu tota la informació AQUÍ.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *