XI Jornades d’horts escolars ecològics 18 octubre

Us informem que el proper 18 d’octubre tindrà lloc en línia, en el marc del Pla Anual de Transferència Tecnològica 2021, la jornada tècnica “XI Jornades d’horts escolars ecològics”.

Aquest any celebrem les XI jornades d’horts escolars ecològics i, donada l’actual situació, serà una jornada diferents a les anteriors, ja que serà en línia.

El compostatge és una activitat lligada a l’hort ecològic. Permet tancar el cicle de la matèria orgànica aprofitant els residus de l’hort per a obtenir un fertilitzant de gran qualitat.  A l’escola ajuda a ensenyar de forma pràctica conceptes tan importants com el reciclatge o els cicles naturals. Però per a obtenir un bon compost sense problemes cal tenir en compte alguns aspectes bàsics.

Aquesta jornada, vol ser un espai per resoldre aquests dubtes que puguin sorgir, i també per donar a conèixer les diferents experiències d’horts escolars ecològics i diferents materials que facilitin l’aprofitament de tot el potencial que ofereix l’hort escolar ecològic.

Inscripcions aquí

Pdf