VIII Jocs Florals de Catalunya. Treballs seleccionats 1a fase

El divendres 7 de maig de 2021 es va reunir virtualment el jurat del Servei Educatiu de Badalona per seleccionar els treballs de la 1a fase dels VIII Jocs Florals Escolars de Catalunya.

El jurat format per:

· Carme Carbonell, membre del servei educatiu, equip LIC
· Rut Alba, mestra d’educació primària
· Montserrat Vilarrubla, professora d’educació secundària
· Imma Casals, directora de la biblioteca de Can Casacuberta
· Marta Folguera, membre del servei educatiu, equip CRP

Ha seleccionat els següents treballs, un per a cada categoria presentada:

• A1. Alumnat del cicle inicial d’educació primària prosa L’escrit titulat Jordi i la caçadora de dinosaures  del grup d’alumnes de Cicle Inicial de l’escola Mare de Déu de l’Assumpció.
  • B1. Alumnat del cicle mitjà d’educació primària prosa L’escrit titulat Solidaritat del grup d’alumnes de 3r D de l’escola Arrels Blanquerna.
  • C1. Alumnat del cicle superior d’educació primària prosa L’escrit titulat Tot anirà bé  del grup d’alumnes de 6è E de l’escola Arrels Esperança.
  • F1. Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria prosa L’escrit titulat El viatge de l’alumna Erika Matyash Kuga de l’escola Arrels Esperança.
  • F2. Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria poesia L’escrit titulat El ratolí de l’alumne Poleth Abigail Ferrera Salgado de l’Institut Escola Badalona.
  • G1. Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria prosa L’escrit titulat Dansa i memòria de l’alumna Mireia Giménez Izquierdo  del centre Badalonès.
  • G2. Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria poesia L’escrit titulat Nivi Somni de l’alumna Aina Ortega Segovia del centre Salesians.
  • H. El conte audiovisual i il·lustrat Un conte sota el mar del grup d’alumnes de 5è A de l’escola Josep Boada.

No s’ha presentat cap treball de les categories A2, B2, C2, D1 i D2 de primària i E1 i E2 de secundària.

D’entre tots els treballs seleccionats el jurat constituït a Serveis Territorials Barcelona Comarques escollirà els que passaran a la tercera fase.

Moltes gràcies a tots els participants. Felicitats als seleccionats i molta sort en la següent fase!

Podeu trobar tota la informació a l’adreça oficial dels Jocs Florals: http://xtec.gencat.cat/ca/centres/alscentres/premis/jocsflorals