Situacions d’aprenentatge: Campanya Let’s Clean Up Europe. Seminari online 8 de febrer.

L’Agència de Residus de Catalunya organitza el pròxim dia 8 de febrer un seminari online el dia 8 de febrer a les 17.30 h. Aquesta sessió online s’organitza per presentar recursos i experiències per dissenyar situacions d’aprenentatge en el marc de la XI edició del Let’s Clean Up Europe!, que se celebrarà del 10 10 al 12 de maig de 2024.

Es presentaran les experiències de diversos centres:

• Geolocalització: Marjal, un paradís del Mediterrani, de l’Escola Marjal de les Cases d’Alcanar.

• Correcull: Compromís ambiental a l’Alt Empordà, de l’Escola Pompeu Fabra de Llançà i l’Institut Cendrassos de Figueres.

• Plogging al Baix Segrià, de l’Institut de Seròs.

• Caracterització: Macro i microplàstics. Quin és el seu impacte?, de l’Escola Pia Nostra Senyora de Barcelona.

Aquest és el formulari d’inscripcions al seminari.

Aprofitem per enllaçar-vos altres llocs on trobar més informació:

Per a més informació també podeu usar el correu setmanaprevencio.arc@gencat.cat