Revetlla a l’escola: obra de teatre ‘A foc lent’

En el marc de la campanya de Revetlles s’està representant l’obra de teatre A foc lent, destinada a noies i nois de 10 a 14 anys. Té com objectiu donar a conèixer els consells d’autoprotecció, i d’una forma amena explicar el bon ús del material pirotècnic per evitar accidents i gaudir d’una revetlla segura.  El proper dia 15 de juny a les 11 hores, l’obra “A foc lent” s’emetrà en directe en reproducció en línia (streaming) a través del canal Youtube del Departament d’Interior per tal que les escoles i tothom que hi estigui interessat pugui veure l’obra.  Posteriorment, la representació s’enregistrarà i estarà disponible en format digital.

Per accedir a veure l’obra en directe es farà a través de la web de Revetlla a l’escola: interior.gencat.cat/revetllaescola