Què i com aprenen els nostres fills i filles?

Dijous 29 de novembre es fa la xerrada taller Què està passant a l’escola?, adreçada a famílies interessades en l’educació dels seus fills i filles i en els canvis que estan fent els centres educatius.

És una xerrada oberta a les famílies de tots els centres de Badalona i a tothom que hi estigui interessat. Estarà conduïda per un equip de pedagogs i psicopedagogs encapçalat per Jordi Martin Huguet, expert en Metodologies Globalitzadores i en Pedagogia Sistèmica. La xerrada es fa el dijous 29 de novembre, de 18:00 a 19.30 h, a la sala d’estudi del Centre Cultural El Carme (c/ Francesc Layret, 78).

Què i com aprenen els nostres fills i filles?
Els objectius de l’’activitat són:
?Generar confiança envers al canvi de model educatiu i l’’escola com a institució transformadora.
?Posar en valor les fortaleses d’’aquesta nova mirada sobre l’’educació dels infants del segle XXI.
Els aspectes que es tractaran durant la xerrada són:
Identificació de les nostres pors i inquietuds, com també les expectatives positives que tenim respecte al canvi educatiu que està vivint actualment l’escola.
Conèixer els 7 principis de l’aprenentatge que defineix la OCDE.
Conèixer els possibles canvis metodològics, organitzatius, etc., que viuen les escoles, per afavorir aquest canvi de mirada.

Aquesta activitat està promoguda per la Diputació de Barcelona i està integrada en el Programa de Formació de Famílies del Servei d’Educació de l’Ajuntament de Badalona.

*Inscripció
Cal formalitzar les inscripcions enviant un correu a: servei_educacio@badalona.cat o trucant al tel. 93 483 27 75.