Programa Ciència i Aula: Ensenyar a diferenciar ciència i pseudociència a l’aula utilitzant el pensament crític.

La FCRi obre el curs amb una xerrada inaugural del programa Ciència i Aula 2017-2018: Ensenyar a diferenciar ciència i pseudociència a l’aula utilitzant el pensament crític.

Lloc: Passeig de Lluís Companys, 23 – Barcelona
Data: dijous, 5 d’octubre de 2017, de 18.00 a 19.30 hores
Inscripcions: montse.miras@fundaciorecerca. cat
www.fundaciorecerca.cat

Al llarg de la vida, les persones elaborem creences pseudocientífiques que sovint es contraposen amb la ciència. L’educació ha de proporcionar el pensament crític i els coneixements que permetin assolir criteris per triar davant determinades situacions que, de vegades, poden ser determinants per a la vida de les persones. 

Aquesta sessió s’adreça als docents de primària i secundària amb l’objectiu de proporcionar pautes per diferenciar la ciència de la pseudociència que puguin ser d’utilitat a l’aula, així com recursos i activitats per fer bones pràctiques educatives.

Intervenció:
Jordi de Manuel, biòleg, professor de secundària al Institut Quatre Cantons. 
Jesús Purroy, biòleg, comunicador científic i emprenedor.