Primavera a la serralada de Marina. 22 de maig de 10 a 13’30 hores.

El diumenge 22 de maig, de 10 a 13.30 hores, se celebrarà a l’entorn de la masia de Can Miravitges i de l’Escola de Natura Angeleta Ferrer, la sisena edició de La primavera a la serralada de Marina.

Es tracta d’una jornada participativa adreçada al públic familiar amb activitats de sensibilització ambiental, en un matí ple d’activitats. La primavera a la serralada de Marina també té l’objectiu de posar en valor l’Escola de Natura Angeleta Ferrer com a pionera i referent de l’educació ambiental a Catalunya, així com donar a conèixer un espai que sintetitza els valors naturals, històrics i educatius de la serralada de Marina.

Per a més informació clicar aquí.

UN MATÍ PLE D’ACTIVITATS PER CONÈIXER LA NATURA!

• Coneguem les papallones de la serralada de Marina – Itinerari CBMS (a partir de 8 anys), a càrrec d’Aloc Natura
  • Taller d’anellament d’ocells, a càrrec d’Aloc Natura
  • Visita a la masia de Can Miravitges, a càrrec del Museu de Badalona
  • El jardí de plantes aromàtiques, a càrrec de l’Escola de Natura Angeleta Ferrer