Presentació formacions escacs a Badalona. Proper dijous 19 de setembre, 17’30h al CRP

El proper dijous dia 19 de setembre, dintre del període d’inscripció a les activitats formatives, realitzem una activitat de presentació de la formació en escacs de la ciutat. Aquesta serà una única sessió al CRP a les 17’30 hores on d’una manera lúdica i pràctica el formador explicarà l’oferta formativa per ensenyar als alumnes, tant de primària com de secundària, a jugar a escacs. Per participar en aquesta formació no cal tenir coneixements previs d’escacs.

La gran novetat d’aquest curs, la possibilitat d’organitzar una trobada per a que els alumnes de diferents centres de la ciutat juguin a escacs, aquest formació va adreçada a aquells professors i centres que ja han fan o tenen programat fer escacs i volen fer un pas més enllà. Feu difusió, que volem tenir prou centres per llençar aquesta nova activitat de dinamització!!

L’oferta formativa relacionada amb els escacs d’aquest curs serà:

• Presentació de la formació Escacs a l’aula: 19 de setembre a les 17’30 hores al CRP. On es presentarà la formació de manera lúdica i manipulativa la metodologia de l’aprenentatge dels escacs.

• Escacs a l’aula 1: Al llarg del primer trimestre, del 17 d’octubre al 12 de desembre, curs més bàsic, no és necessari saber jugar a escacs, tot i que el que treballa és com ensenyar escacs a l’aula.

• Escacs a l’aula 2: Al llarg del segon trimestre, del 16 de gener al 12 de març,és imprescindible haver fet Escacs 1 per poder fer Escacs 2. Continuació del curs anterior per seguir treballant com ensenyar escacs a l’aula.

• Escacs a l’aula 3: Al llarg del tercer trimestre, del 16 d’abril a l’11 de juny,és imprescindible haver fet Escacs 2 per poder fer Escacs 3. Continuació del curs anterior per seguir treballant com ensenyar escacs a l’aula.

• Més escacs (NOVETAT D’AQUEST CURS). Formació pendent del nombre de centres inscrits que es farà al segon i tercer trimestres per l’intercanvi d’experiències i l’organització d’una trobada d’alumnes per jugar a escacs a la ciutat amb la col·laboració de l’Ajuntament.