Obertes les inscripcions a la formació inicial d’escoles verdes

Els centres que tinguin interès a formar part de la Xarxa d’Escoles Verdes han de seguir un procés de formació durant dos cursos. Les inscripcions a la formació inicial d’escoles verdes del territori ja són obertes.

2004000545

Barcelona Comarques

Iniciació a l’educació per a la sostenibilitat. Formació inicial escoles verdes

Del dilluns 23/1/2023 al 19/6/2023 de 17:30h a 20:00h

La formació és d’equips de centres i l’han de realitzar entre 3-4 persones del centre, una d’elles de l’equip directiu.

Les sessions formatives comencen al gener però entre novembre i desembre es realitzarà una sessió inicial amb el claustre del centre per conèixer el punt de partida del centre, els interessos i motivacions i informar del procés i del que vol dir incorporar-se a  la xarxa d’escoles verdes i els compromisos que el centre assumeix. Ens posarem en contacte amb vosaltres un cop assignat el curs per acordar aquesta trobada presencial al centre.

A banda de la inscripció us demanem que empleneu el formulari (un per centre)