Nova maleta al CRP!! Maleta de nanotecnologia i nanociència

Adreçat a ESO i Batxilerat, el NanoKit s’ha concebut per crear un material experimental didàctic sobre l’àrea emergent de la nanociència i nanotecnologia. El jovent ha d’estar preparat per entendre i gestionar una àrea de la ciència amb un gran potencial per canviar el seu dia a dia.

L’experiència combina una metodologia experimental, perquè els alumnes provin en primera persona, i materials complementaris en línia, perquè aprofundeixin en les bases teòriques i descobreixin investigacions relacionades d’actualitat. Les informacions addicionals seran accessibles properament a través d’aquesta pàgina web.

Aquesta visió d’interconnexió i complementarietat entre disciplines, molt en línia amb el concepte d’educació STEAM, és una de les idees que transmet el NanoKit als alumnes. També se’ls transmet la idea que la nanociència i la nanotecnologia és un camp d’estudi al qual es pot accedir des de moltes vessants i molts àmbits.

El NanoKit consta d’una col·lecció de materials, productes i reactius acompanyats de les corresponents fitxes i activitats per a fer un nanotast a l’aula. Podeu consultar i descarregar els materials en els enllaços següents:

Més informació…

Disponibilitat: Tot el curs