Millor projecte educatiu en mobilitat segura i sostenible – 15a edició Joves i Mobilitat

CONCURS EDUCATIU  JOVES I MOBILITAT
#15a EDICIÓ

Vianants, la mobilitat més sostenible i saludable

Millor projecte educatiu en mobilitat segura i sostenible

L’objectiu d’aquest guardó de Joves i Mobilitat és destacar alguna acció, projecte o activitat desenvolupada pels centres escolars a l’àmbit de la mobilitat i la seguretat viària.

La idea central d’aquesta nova categoria del concurs és posar en valor i donar rellevància i notorietat a les activitats que ja es realitzen regularment durant el curs escolar.

QUÈ CAL FER?

Per avaluar l’activitat duta a terme en un centre, caldrà que es registri a www.jovesimobilitat.cat una memòria del projecte desenvolupat durant aquest curs, amb el suport fotogràfic i/o audiovisual de la mateixa.

La informació que ha de contenir aquesta memòria, així com els criteris d’avaluació i els recursos disponibles es poden trobar a www.jovesimobilitat.cat

PREMI

Diploma acreditatiu

Pack de material escolar d’Abacus valorat en 200 euros.

CALENDARI

La data límit per presentar les memòries és el 30 d’abril de 2022.