Llibre XXXIV Jornades Científiques d’Ensenyament Secundari de Badalona 2020

Les XXXIV Jornades Científiques d’ensenyament secundari de Badalona (JCESB) s’havien de fer els dies 25, 26 i  27 de març de 2020, al BCIN. La trobada presencial no va ser possible però si que podran consultar-se els 61 Treballs de Recerca fets per 48 noies i 16 nois de 15 instituts i centres de secundària de la ciutat.

En el marc de les Jornades es duen a terme diferents activitats al llarg de tot el curs, com són les conferències vinculades amb la Setmana de la Ciència, tallers adreçats a l’alumnat sobre Mètode científic i sobre Comunicació de les presentacions, una conferència de l’IRSI Caixa a l’Hospital Germans Trias i Pujol sobre la Sida, i la presentació de treballs a l’Aula d’Extensió Universitària per a la gent gran de Badalona.

Les Jornades les organitzen l’Ajuntament de Badalona, a través de l’Escola de Natura i l’Escola del Mar de l’Àrea de Medi Ambient i Sostenibilitat; el Servei d’Educació de l’Àrea de Cultura, Educació i Esports, i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, a través del Servei Educatiu. Hi col·laboren diferents entitats i empreses de la ciutat.

Llibre XXXIV Jornades Científiques