Jornades Científiques de Batxillerat de Badalona 2026. Ja podeu enviar les vostres sol·licituds!!

 

Reserveu-vos les dates 24, 25 i 26 de març de 2026 per a participar en les Jornades Científiques de Batxillerat al BCIN de 8.45 h a 13 h.

Aquestes jornades estan adreçades a l’alumnat de 2n de batxillerat (ponents) i 1r de batxillerat (oients) de Badalona. És molt important que ompliu el FORMULARI DE SOL·LICITUD amb totes les dades que es demanen i l’envieu abans del divendres, 20 de febrer de 2026.

Cada centre pot presentar un màxim de 5 treballs. (3 a l’auditori + 2 al vestíbul). Els treballs han de ser d’àmbits diversos i s’ha de vetllar perquè aquests treballs destaquin per la seva part experimental i pel seu caràcter divulgatiu. Cal donar rellevància a la recerca, a la part pràctica, a com ho ha treballat i viscut l’alumne, etc. 

L’alumnat participant haurà d’enviar el resum del seu treball de recerca al CRP (crp-badalona@xtec.cat).

Les presentacions modalitat auditori o vestíbul s’hauran d’enviar o compartir-la amb el CRP (crp-badalona@xtec.cat)  abans del dia 6 de març de 2026

Aquí podeu veure el llibre de les JCB 2025

Desplaça cap amunt
Ves al contingut